torsdag 7 januari 2010

houston, we got vision

Skolan drog igång idag igen, och med det kommer sunt fasta rutiner som att kliva upp i tid för att hinna ta del av dagens sparsamma dos solljus. Bara en sån sak som att släppa allt klockan tio för att dricka kaffe känns på nåt sätt tryggt. Schema. Det är grejer. Jag borde inte få löpa fritt, inte för mitt eget bästa.

Det verkar bli en go nystart på plugget, tre veckor TV-utbildning att lägga till radiokunskaperna. Jag som är lite smånervig inför det här med filmkameror lyckades givetvis sätta standarden genom att inte fatta hur man öppnar kassetluckan. T-W-I-C-E. Check på den. På ett sätt skönt, genom att starta med ett epic fail finns det ingen prestige kvar att förlora. Så nu jävlar, från härifrån och upp. Just watch me. För det är ju precis det som är grejen med TV. Att kolla alltså. Har jag hört.

2 kommentarer:

  1. en blivande tv-star! får jag säga att jag känner dig när du vinner priser? :-)

    SvaraRadera
  2. haha! jajemän, klart du får :)

    SvaraRadera