måndag 22 februari 2010

internet känns sååå 2009

Min stationschefs-efterträdare Marty kommenterar att det ligger nya mejl i inkorgen hela tiden. Min erfarenhet är förstås den motsatta - håller på att vänja av mig det här med att kolla mejlen fem gånger om dagen. Det behövs som inte längre. Nähä, inget den här gången heller. Och så behöver jag inte uppdatera radions hemsida eller facebook-fansida. Inge. Noll. Icke. Jag kan liksom glömma bort att ens slå på min dator på flera dagar, och det spelar ingen roll. Min inkorg är ej längre min arbetsplats. Och det är ju skönt på ett sätt.

Men. Vad ska jag göra på internet nu?

4 kommentarer:

  1. Tja, Tänkte bara peta på dig och säga att det är poiworkshop på Torsdagar klockan 18 på Hamnis inne i stan :) Efter poiworkshopen brukar det ske lek/träning med andra redskap folk har med sig så som, diabolo, devilstick, stav, käglor(även om ingen av oss som är där är någe bra på jonglera än ^^) och bollar :) Välkommen dit!

    SvaraRadera
  2. Mart: aldrig, sjävbevarelsedriften hindrar mig.

    albihn: det är ju hur kul som helst! trodde inte det hände så mycket på den fronten längre. jag kommer inte bo i umeå på ett tag, men kikar gärna förbi nån gång framöver om ni håller på då med :)

    SvaraRadera
  3. Det kan vara ganska gött med lite internätuppehåll men man får se till att fylla tiden med någonting kreativt, annars blir man snart nipprig!

    SvaraRadera