söndag 13 september 2009

Lugn söndag

Vaknade. Ångrade mig. Gårdagens Ge mig krasch resulterade i Ge mig bakfylla. Somnade om.

Vaknade del 2. Dumpressade peanutbutterjelly-mackor och dumkollade på reprisen av Idol som tydligen dragit igång igen. Ja, min kritiska blick är ledig på söndagar.

Cyklade till Folkets bio för att kolla Videocracy med Dessi. Filmen var bra. Funderar på att överföra en del av Berlusconi-konceptet till studentradion. Hur visar man bröst bäst i radio? Tips emottages tacksamt.

Chili-tofu-sallad, kaffe och boll på Schmäck. "Alltså, brödet är slut, så vi tänkte att ni vill ha lite frukt istället." Ja, tjejen i kassan kom undan med det. Det handlar helt och hållet om hur man säger det. Hon hade kunnat sälja urdruckna kaffekoppar och jag hade nickat glatt. Gott var det. Ordentligt dressing-oljigt. Fett värt. Värt fett.

Imorn ska jag klippa klart mina Italien-grejer till plugget. Heja plugget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar